Leeg

e-Spirit gaat samenwerken met Cloudinary


e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), en Cloudinary, leverancier van een cloudoplossing voor Digital Asset Management, gaan samenwerken. De samenwerking zorgt ervoor dat klanten naadloos van functies van beide platformen gebruik kunnen maken, zodat ze het maximale marketingpotentieel uit hun digitale content kunnen halen.

De oplossingen van beide technologieleveranciers vullen elkaar goed aan. E-Spirit levert een Headless content management systeem dat excelleert in het distribueren van content naar ieder mogelijk device of platform. Het bedrijf heeft bovendien een personalisatie engine die klanten in staat stelt content te personaliseren voor de websitebezoeker. Cloudinary heeft op zijn beurt een Digital Asset Management-oplossing ontwikkeld die bedrijven in staat stellen goed van hun content gebruik te maken. Grote merken als Whole Foods Markets en Forbes maken gebruik van deze oplossing.

“We zijn erg verheugd met deze samenwerking. Marketeers van grote bedrijven begrijpen dat ze hun merk kunnen versterken door goede digitale ervaringen op ieder mogelijk kanaal en apparaat. Ze hebben echter moeite om content goed door iedereen in een organisatie te laten gebruiken,” zegt Itai Lahan, mede-oprichter en CEO van Cloudinary. “Door samen te werken met e-Spirit maken we het exponentieel eenvoudiger voor bedrijven om dynamische media assets te creëren en te beheren voor een groot aantal verschillende kanalen.”

“Deze samenwerking is erop gericht om beheer en gebruik van digitale media assets zo eenvoudig mogelijk te maken. Door Cloudinary’s digital asset management systeem naadloos te integreren met ons headless CMS wordt complexiteit bij de inzet van media assets weggenomen. Marketeers kunnen zich hierdoor echt bezighouden met de digitale klantbeleving en het optimaliseren van de buyer journey,” zegt Matthias Meijer, manager Benelux bij e-Spirit.


Lees Meer

meer nieuws

Leeg