Leeg

CSU aan de top van facilitaire dienstverlening


CSU is de nummer 1 van Nederland in facilitaire dienstverlening. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek naar de beste bedrijven van Nederland door Management Team, de MT500. In de categorie ‘Catering, schoonmaak, beveiliging en overige facilitaire dienstverlening’ haalde CSU de hoogste score. In totaal gaven 3.250 respondenten hun oordeel over de reputatie van Nederlandse bedrijven. ‘Een groot compliment voor onze werkwijze en mensen’, reageert de trotste bestuursvoorzitter van CSU John van Hoof.

‘Voor ons is deze positie een waardering voor onze visie op facilitaire dienstverlening en de samenwerking in de keten’, aldus Van Hoof. ‘Juist omdat de posities bepaald worden door de beslissers die actief zijn in de volle breedte van de facilitaire dienstverleningsbranche’. Het onderzoek vond plaats onder zakelijke respondenten van verschillende functies, werkzaam in de categorie 'Catering, schoonmaak, beveiliging en overige facilitaire dienstverlening'. Zij ontvingen een lijst met bedrijven, waaruit ze een top-3 samenstelden. Hun oordeel baseerden ze op klantgerichtheid, productleiderschap, kwaliteit van de uitvoering en goed werkgeverschap. ‘Precies de punten waar CSU zich elke dag keihard voor inzet. Deze prachtige positie bevestigt dan ook onze koers om dé innovatieve koploper te zijn. Natuurlijk in de schoonmaakbranche, maar juist in het hele facilitaire werkveld. Ons blikveld reikt tenslotte verder dan schoon; wij geloven dat ook een gelukkige, gezonde en gastvrije omgeving bijdraagt aan de strategie van onze klanten.’

De MT500 is het jaarlijkse verslag van een onderzoek naar de reputatie van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Management Team (MT) publiceert de onderzoeksresultaten al voor de 19e keer. De MT500 staat ook bekend als de 'lijst der lijsten' met de beste bedrijven van Nederland. Het onderzoek wordt uitgevoerd door het onderzoeksbureau van de Erasmus Universiteit Rotterdam (Erasmus Centre for Business Innovation). In het onderzoek worden 33 verschillende sectoren onderscheiden. Ruim 3.250 respondenten gaven dit jaar hun oordeel over de vier aspecten van reputatie: klantgerichtheid, productleiderschap, kwaliteit van de uitvoering en goed werkgeverschap. Respondenten konden voor elk aspect 1 tot 5 sterren geven. De uiteindelijke ranking is gemaakt op basis van het aantal respondenten en de beoordeling op de vier aspecten. In deze overall lijst is CSU te vinden op plek 37 en daarmee de hoogst genoteerde facilitaire dienstverlener.



Lees Meer
Leeg