Leeg

Dubbele winst voor Essity bij Tissue World Milan


Het wereldwijde hygiëne- en gezondheidsbedrijf Essity won met haar merk Tork, bekend van de hygiëneproducten, de Tissue World Award voor de beste tissue marketingstrategie. Daarnaast won de Essity tissuefabriek in Lucca de Most Energy Aware Mill award vanwege haar energiebewuste productiebeleid. De awards werden uitgereikt op 25 maart tijdens Tissue World Milan, ‘s werelds grootste vakbeurs voor de tissue-industrie.

Tork werd bekroond met de Tissue World Award vanwege haar Take Back the Lunch Break marketingcampagne. Dit is het tweede jaar op rij dat Tork de award in de wacht sleept. De campagne speelt in op twee zakelijke trends in Noord-Amerika. De markt voor lunches in restaurants nam af en tegelijkertijd namen werknemers minder vaak en kortere lunchpauzes. Essity voerde een nationaal onderzoek uit in Noord-Amerika naar het lunchgedrag op de werkvloer en de invloed daarvan op het welzijn van de medewerkers. De resultaten van het onderzoek laten zien dat lunchpauzes gunstig zijn voor zowel productiviteit als geluk op de werkvloer.

Als tweede werd de Italiaanse tissuefabriek van Essity in Lucca benoemd tot meest energiebewuste fabriek. De uitgebreide energiebesparende programma’s zijn erkend voor de hoge mate van medewerkersbetrokkenheid, de programma’s voor gedragsverandering, de strategische inzet voor lange termijn CO2-reductie en de toewijding van de fabriek om de hoogste certificaten en accreditaties op het gebied van duurzaamheid te bereiken.


Lees Meer
Leeg